Webinar pracownicy obsługi klienta – bezpieczna praca

Profilaktyka i bezpieczeństwo w pracyWebinar pracownicy obsługi klienta – bezpieczna praca

Pandemia wirusa SARS-CoV-19 jest pierwszą od dziesiątek lat, która dotknęła tak wiele osób na całym świecie. Branże, w których pracownicy obsługują klientów osobiście, zostały dotknięte największymi obostrzeniami. Szybko musiały się przystosować do pracy w nowych warunkach np. korzystając z środków ochrony osobistej takich jak maski czy przyłbice. 

Epidemia koronawirusa w bardzo szybkim tempie poszerzała swój zasięg, jednocześnie wprowadzając nas wszystkich w nową rzeczywistość. Sukcesywnie wdrażane restrykcje, niezbędne dla jej zahamowania, zmieniały naszą codzienność. Stopniowo ograniczano możliwość swobodnego poruszania się, utrzymywania kontaktów społecznych, korzystania z życia kulturalnego, czy sportowo-rekreacyjnego. Firmy działające w sektorze handlowym np. sieci sklepów wielkopowierzchniowych szynko musiały wdrożyć swoich pracowników w nową rzeczywistość. 

Jak możesz pomóc swoim pracownikom poradzić sobie w tej nowej, wymagającej i stresującej rzeczywistości?

Ważne, aby Twoi pracownicy czuli się bezpiecznie podczas wykonywania swoich obowiązków. Zapoznanie się z zasadami pracy podczas pandemii pozwoli im zrozumieć powody wprowadzonych obostrzeń, dzięki temu chętniej się do nich będą stosować. Informacje dotyczące pracy w nowej rzeczywistości można znaleźć na naszym webinarium. 

CZEgo dowiedzą się uczestnicy webinarium?

Uczestnicy, którzy będą brać udział w spotkaniu dostaną skondensowaną dawkę wiedzy dotyczącą bezpieczeństwa pracy w nowych warunkach. Szczegółowy plan webinarium zawiera: 
 
  • zapoznanie odbiorców z tematem ogólnych zaleceń pracy w obsłudze klienta, dezynfekcją i rodzajami środków osobistych,
  • omówienie zasad organizacji stanowiska pracy,
  • poznanie sposobu funkcjonowania w przestrzeniach wspólnych,
  • omówienie zasad bezpieczeństwa w kontekście podróżowania do miejsca pracy. 

Dodatkowo prowadzący podczas webinaru przekaże uczestniom takie informacje jak:

  • zasady bezpiecznego kontaktu z klientami,
  • informacje dotyczące triażu.

Integralną częścią szkolenia jest sesja pytań i odpowiedzi, podczas której uczestnicy będą mogli odnieść się do własnych problemów i doświadczeń na stanowisku pracy.

W jaki sposób możesz skorzystać z WEBINARIUM?

Udostępnimy Ci link do spotkania, który będzie aktywny dla Twoich pracowników w dniu webinarium. Dzięki temu będą mogli połączyć się z prowadzącym z dowolnego miejsca i łatwo wpasują webinar w swoje codzienne obowiązki i plan pracy. 

Produkt rekomendowany dla:

Potrzeby Twojej organizacji

  1. Chcę budować zaangażowanie, odporność, kondycję psychiczną i energię pracowników
  2. Chcę stworzyć bezpieczne warunki pracy - nowe standardy i wymogi bezpieczeństwa
  3. Chcę zapewnić benefity pracownikom w sytuacji redukcji kosztów osobowych np.: stanu zatrudnienia czy wynagrodzeń

Rodzaj pracowników

  • Pracownicy sprzedaży i obsługi
  • Pracownicy decyzyjni
  • Pracownicy produkcji
  • Pracownicy biurowi
  • Pracownicy mobilni
  • Pracownicy zdalni