Przeszkolenie załogi z zasad udzielenia pomocy osobie, która doznała nagłego wypadku np. omdlenia, pozytywnie wpływa również na relacje z klientami, którzy załatwiając sprawy w oddziałach Twojej firmy mogą czuć się bezpiecznie!
Prezentowane poniżej szkolenie dotyczące nagłych przypadków medycznych prowadzone jest na bazie multimedialnej prezentacji i obejmuje zagadnienia związane z najczęściej występującymi w życiu codziennym stanami nagłymi (m.in. zawał, zatrucia, omdlenia).
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:
Szkolenie odbywa się w formule zdalnej. Wiemy, że w czasie niestabilnej sytuacji epidemiologicznej, przeniesienia części zespołów w tryb pracy home-office oraz zarządzania rozproszonymi strukturami zorganizowanie szkolenia stacjonarnego jest bardzo trudne, lub niemożliwe.
Doświadczeni, charyzmatyczni prowadzący zadbają o to, by uczestnicy szkolenia wyszli z niego z kompletnymi informacjami i pewnością swoich umiejętności, która pozwoli im odpowiednio zareagować w sytuacji nagłego zdarzenia medycznego np. ataku padaczki na terenie oddziału firmy czy podejrzenia zawału lub udaru u kolegi z pracy.
Szkolenie trwa około godzinę i realizujemy je za pomocą ogólnie dostępnych platform komunikacyjnych – Teams i Clickmeeting.