Zapewnienie ciągłości opieki medycznej, z której można wygodnie korzystać i która znajduje się blisko domu lub miejsca pracy może być trudne, jeśli firma która szuka dostawcy opieki znajduje się w miejscu oddalonym od centrów dużych miast.
Zarządzanie dużym zakładem pracy wiąże się np. z koniecznością zapewnienia sposobu realizacji badań medycyny pracy i codziennej opieki medycznej. Idealnym rozwiązaniem jest organizacja w miejscu pracy przychodni przyzakładowej, z której mogą korzystać pracownicy, a także ich rodziny i bliscy (jeśli są objęci pakietami opieki medycznej).
Organizacja przychodni przyzakładowej to ogromny wysiłek. Decyzja o jej uruchomieniu wiąże się też z szeregiem inwestycji, jednak w przypadku największych zakładów pracy, zatrudniających kilka setek osób to rozwiązanie ma bardzo wiele zalet, które mogą przewyższać nakłady pracy i konieczność ujęcia w planie finansowania tej inwestycji.
Przychodnia przyzakładowa to:
Wiemy, że potrzeby naszych klientów są zróżnicowane. Różnią się ze względu na lokalizację, liczbę zatrudnianych osób, budżet i branżę, w której działają. Zakres usług medycznych realizowanych w placówkach przyzakładowych każdorazowo dostosowywany jest do indywidualnych potrzeb i możliwości klientów.